Kaninklubben

Velkommen 2024

Kaninklubben er en klub, hvor du kan spille/konkurrere med andre "nye" golfspillere.

Kaninklubben er primært for de medlemmer, som er startet med golfspillet de sidste 3 sæsoner eller har over 36 i handicap.  Alle der har lyst til at være med kan selv om deres handicap er under 36 deltage.

Gennem hele sæsonen (april til september) samler du point sammen, så du er med i "opløbet" om at blive"Årets kanin". Årets kanin vinder retten til at have kaninklubbens flotte pokal i et år og får selvfølgelig sit navn graveret i pokalen.

• Kom og vær med i Halsted Kloster Golfklub hver mandag aften
  • Første gang mandag d. 8. april.
  • Vi mødes senest kl. 17.15 og slår ud fra 1. tee kl. 17.30.
  • Tilmelding sker ved henvendelse i klubhuset inden kl. 17.00.
  • Se kaninklubbens tavle i klubhuset eller klubbens hjemmeside.

Efter matchen er der præmieoverrækkelse (bolde) i klubhuset, hvor der "hygges" med kaffe og kage.

I løbet af sæsonen (sædvanligvis om søndagen) er der arrangeret forskellige klubmatcher, hvor du kan deltage sammen med klubbens øvrige medlemmer. Hold øje med matchkalenderen på klubbens hjemmeside.

Du er medlem af kaninklubben for et årligt kontingent på 200 kr. ved indmelding efter 1. juli dog kun 100 kr.

Der spilles stableford og der samles op, hvis ikke andet er meddelt.

Der spilles om point:

* 1. plads - 3 point + deltagerpoint 1
* 2. plads - 2 point + deltagerpoint 1
* 3. plads - 1 point + deltagerpoint 1

Alle øvrige deltagere (fremmødte) får 1 point.

Der er præmier efter hver kaninmatch.

En deltager der i løbet af sæsonen kommer under hcp. 35,9, kan spille resten af sæsonen og deltage i kampen om "Årets kanin", men er udenfor præmierække på de efterfølgende kaninaftener.

Principielt er Kaninklubben åben for alle spillere, dog således at spille med hcp 35,9 og derunder er uden for præmierækken og ligeledes ikke kan deltage i kampen om at blive Årets Kanin, men udelukkende kan deltage på social basis.

Vi ser frem til en rigtig god sæson for Kaninklubben i 2024

Har du spørgsmål omkring Kaninklubben - så kontakt en fra kaninudvalget.