BEHANDLING AF PERSONDATA

Privatlivspolitik.

IT-politik

Her er det muligt for klubbens medlemmer at se information om hvilke persondata der behandles i hvert golfbox modul.

BEMÆRK: I vise situationer kan teksten vises på engelsk. Sproget vil dog automatisk skifte til dansk i forbindelse med opdatering af oversættelsesservere, som vil ske i løbet af weekenden eller i starten af næste uge.

Vi indsamler mange forskellige typer af oplysninger fra cookies og andre teknologier. For eksempel kan vi indsamle oplysninger om den enhed du bruger til at tilgå vores hjemmeside, dit operativsystem, browsertype, domæne og andre systemindstillinger samt sproget dit system bruger og det land og den tidszone, hvor din enhed befinder sig. Vores serverlog kan også gemme den IP-adresse eller en afledt del af den enhed du anvender til at besøge internettet. En IP-adresse er en unik identifikator, som enheder bruger for at identificere og kommunikerer med hinanden på internettet. Vi kan også indsamle oplysninger om den hjemmeside du besøgte før du kom til denne hjemmeside og den hjemmeside du besøger, efter du forlader vores hjemmeside.

PREFERÆNCE OG ANALYTISKE

• At sikre hjemmesiden fremstår ensartet
  • At fange oplysninger om brugen af hjemmesiden for at forbedre oplevelsen yderligere

SOCIALE MEDIER

Denne hjemmeside vil også give dig mulighed for forbinde dig til sociale netværk såsom Facebook og Twitter. For eksempel vil du have mulighed for at linke til vores hjemmeside eller vise produkter og tjenester, der er tilgængelige via vores hjemmeside.

GOOGLE CAPTCHA OG GOOGLE MAPS

Sekretariatet vil i perioden  4. april til 29 oktober være fast åbnet mandag - fredag minimum fra kl. 9.00 - 14.00, men kan i perioder være åbnet yderligere.