BLIV MEDLEM

Klubben byder dig velkommen som prøvemedlem og nyt medlem i Halsted Kloster Golfklub.
Kunne du tænke dig at nyde golfspillets glæder, så kan du erhverve dig det såkaldte "grønne kort" - og komme på banen efter nogle lektioner gennem 4 uger, hvis du er flittig. Lige nu har vi et godt tilbud:

Hvis du også vil have et begyndersæt med kan du få et guld prøvemedlemsskab.

Et prøvemedlemskab koster kun 400 kroner, og det er gældende i 2 måneder. I prøveperioden bliver du under kyndig vejledning trænet, så du opnår de grundlæggende færdigheder for at kunne spille golf - og så er du klar til at blive medlem af kaninklubben, nyde det sociale samvær her, og spille med de andre kaniner på den store bane med 18 huller.
I år har vi tilbud på guld prøvemedlemskab til 895. Prøvemedlemskabet er inkl. et begyndersæt, som du låner gratis i prøveperioden. Vælger du efter prøveperioden at blive medlem, har vi i år et særligt tilbud til dig: Du får lov at beholde begyndersættet.

Link til gaveæske med prøvemedlinskab.

Skemaet for prøvemedlemskab ser således ud:

1. uge lærer du de grundlæggende principper for spillet, bl.a. at bruge det rigtige grip om golfkøllerne, og proen lærer dig opstilling med den rette balance for at opnå et korrekt golfsving.
2. uge repeterer og tester vi igen grippet, opstillingen og indøver det rette svingplan og chipping.
3. uge igen repetition af grip, opstilling og indøvelse af det rette svingplan, før der tages hul på at indøve pitch og put, der er de vigtigste elementer i det korte spil. Pitch, der er det høje slag ind på green og put, som er det sidste slag til hullet.
4. uge indøves de lange slag med køllerne, og vi repeterer lige, hvad vi har lært gennem de 4 uger.
Det hele afsluttes med en gennemgang af de mest gængse golfregler og den særlige golfetikette. Så er du klar til at få dit "grønne kort" og blive medlem i klubben, der har gode tilbud for medlemskab for alle aldersgrupper.

I perioden som prøvemedlem kan du frit øve dig på klubbens træningsbane (drivingrange), par 3 bane, puttinggreen, bunker og indspilsgreen. Du kan låne det nødvendige udstyr i klubben, ligesom vores træner meget gerne hjælper dig med at anskaffe det rigtige golfudstyr.