OM HALSTED KLOSTER GOLFKLUB

Halsted Kloster Golfklub er beliggende 7 km øst for Nakskov ved grevskabet Halsted Kloster
Golfbanen er anlagt i 1995 i et naturskønt område tilhørende Halsted Kloster, og næsten hvert skridt, man tager, sker på historisk grund. Talrige fund fra stenalder og bronzealder fortæller, at området har været beboet, siden istiden formede landskabet. I dag er golfbanen anlagt dels på gammel havbund, dels på den gamle kuperede kystlinje.

Velkommen til Halsted Kloster Golfklub med gode tilbud til medlemmer og gæster:

·         18 hullers bane med hvide, gule og røde teesteder
·         9 hullers putting green
·         driving range med 24 udslagssteder
·         øvebunker med green
·         2 overdækkede udslagssteder
·         6 hullers Pay & Play par 3 bane
·         mulighed for attraktivt medlemsskab af par 3 bane

Klubben tilbyder herudover:

·         træningsprogrammer for individuelle og grupper
·         en smuk gammel skovriderbolig indrettet til klubhus med sekretariat, proshop, køkken, fælleslokaler, omklædnings- og badefaciliteter

Det er nemt at finde os, uanset om du kommer fra øst eller vest:

Vi er beliggende 7 km øst for Nakskov og 20 km vest for motorvejsafkørsel 48 ved Maribo på adressen Maribovej 252 i landsbyen Halsted med de karakteristiske gamle gule huse. Klubhuset er åbent fra solopgang til solnedgang i sæsonen.

Vi har tidsbestilling via golfbox, ligesom henvendelse kan ske til klubbens sekretariat på
telefon +45 21 20 62 42

Vi ser frem til at servicere både gæster og klubmedlemmer.

KONTAKTOPLYSNINGER

Halsted Kloster Golfklub Maribovej 252 Halsted 4900 Nakskov
Mobil 21 20 62 42
E-mail: info@halstedklostergolfklub.dk
Bankkonto: reg.nr. 6520 kontonr. 4143255.
Mobilpay 82533

Sekretariatet vil i perioden  4. april til 29 oktober være fast åbnet mandag - fredag minimum fra kl. 9.00 - 14.00, men kan i perioder være åbnet yderligere.
Week end, vil sekretariat og shop være åben mellem kl. 9.00 og 12.00

Udenfor åbningstiderne kan der
indtales besked på telefonsvarer eller sendes e-mail.