Ny sponsoraftale - Tank OK og støt klubben hver gang du tanker

Få et OK Benzinkort med sponsoraftale og hjælp Vestlollands Golfklub. For hver liter du tanker, giver OK 6 øre til klubben, så der kommer flere penge til nyt f.eks. udstyr og vedligeholdelse.
Få et OK Benzinkort og tank penge til Vestlollands Golfklub

Hvis du bestiller et OK Benzinkort med en sponsoraftale knyttet til Vestlollands Golfklub, støtter du klubben med 6 øre for hver liter benzin eller diesel, du tanker. Jo mere du tanker, jo flere penge får klubben. Når du har tanket 500 liter, så får klubben en ekstra bonus.

Det koster ikke noget at få dit OK Benzinkort. Du skal ikke betale oprettelsesgebyr, kontoen er rentefri, og du betaler kun din benzinregning én gang om måneden. Benzinen bliver selvfølgelig ikke dyrere med en sponsoraftale – vi sponsorerer hele støttebeløbet.

Få dit OK Benzinkort og støt

Sådan støtter du Vestlollands Golfklub med dit OK Benzinkort
Du kan søge efter din Vestlollands Golfklub, og derefter kan du bestille dit OK Benzinkort her på hjemmesiden.
Hvis du allerede har et OK Benzinkort, kan du også nemt tilknytte en sponsoraftale for klubben til dit eksisterende kort.
Ring på 70 10 20 33, så tilmelder OK dit kort til vores aftale.

HH/på vegne af MF-Udvalget

Sekretariatet vil i perioden  28. marts til 31 oktober være fast åbnet mandag - fredag minimum fra kl. 9.00 - 14.00, men kan i perioder være åbnet yderligere.